„Pokaż swoje bardziej” – STS startuje z nową kampanią. Ambasadorem marki został Sokół

STS – lider rynku zakładów bukmacherskich w Polsce – rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Pokaż swoje bardziej”. To jednocześnie inauguracja nowej platformy komunikacyjnej marki – „Emocje. Bardziej”, która ma podkreślać autentyczne, intensywne przeżywanie sportowych emocji. Twarzą kampanii został raper Wojciech „Sokół” Sosnowski.

„Pokaż swoje bardziej” – STS startuje z nową kampanią. Ambasadorem marki został Sokół
„Pokaż swoje bardziej” – STS startuje z nową kampanią. Ambasadorem marki został Sokół

Bukmacherka jako dopełnienie pasji

Nowa kampania STS to więcej niż reklama – to manifest dla tych, którzy sportem żyją naprawdę. Marka pokazuje, że zakłady bukmacherskie mogą być naturalnym przedłużeniem sportowej pasji. Każda akcja na boisku, każda decyzja sędziego czy ostatnia minuta meczu zyskują dodatkowy ładunek emocjonalny, a kibice – bez względu na to, gdzie oglądają mecz – czują się częścią wydarzeń.

Nowa platforma komunikacyjna STS to mocny krok w stronę odświeżenia wizerunku marki, który odpowiada na potrzeby klientów i skutecznie wyróżnia brand na tle rosnącej konkurencji – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS. – Nasza komunikacja skraca dystans między marką a graczami, bo STS to nie tylko szeroka oferta i innowacyjne rozwiązania, ale przede wszystkim autentyczne emocje, społeczność i realne doświadczenia naszych użytkowników.

STS bonus na start - 100 PLN bez ryzyka + 660 PLN
STS bonus na start – 100 PLN bez ryzyka + 660 PLN

„Pokaż swoje bardziej” – nie tylko hasło

Centralne hasło kampanii – „Pokaż swoje bardziej” – zaprasza do odkrywania emocji, które sprawiają, że sport i życie stają się bardziej intensywne. Kampania zachęca graczy, by dzielili się swoimi doświadczeniami, wspomnieniami i emocjami związanymi z kibicowaniem. Pierwszy spot kampanii ukazuje, co znaczy „żyć bardziej” dla samego Sokoła.

Kampania „Pokaż swoje bardziej” zaprasza wszystkich zainteresowanych sportem i rozrywką do dzielenia się chwilami, które sprawiają, że życie staje się „bardziej” – tłumaczy Mateusz Pszonka, Head of Content STS.

Legalny bukmacherOferta bonusówKod
STS.pl760 PLN w bonusach!BETONLINE
Superbet.pl3754 PLN w bonusachBETONLINE
eFortuna.pl145 PLN w bonusachBETONLINE
Betfan.pl200% bonusBETONLINE

Sokół nowym ambasadorem STS

Zaangażowanie Wojciecha Sosnowskiego, znanego szerzej jako Sokół, to znaczący krok w stronę świata lifestyle’u. Artysta nie tylko występuje w kampanii – współtworzył jej scenariusz i aktywnie uczestniczył w procesie kreatywnym.

Sokół to postać autentyczna, z silnym charakterem, która żyje na własnych zasadach, stawiając na siebie i swoje wybory – mówi Pszonka. – Współpraca z nim pozwoliła zbudować przekaz oparty na prawdziwych emocjach, który trafia do społeczności graczy i fanów sportu.

Gdzie zobaczymy kampanię?

Kampania „Pokaż swoje bardziej” będzie miała szeroki zasięg. Spoty reklamowe pojawią się na największych portalach internetowych, w telewizji, serwisach VOD, Spotify, YouTube oraz w mediach społecznościowych. STS planuje także silną obecność podczas meczów reprezentacji Polski i innych drużyn sponsorowanych przez markę – takich jak Jagiellonia Białystok, Raków Częstochowa, Ruch Chorzów czy Widzew Łódź. Komunikaty będą również obecne w lokalach stacjonarnych STS.

Spoty kampanii przygotowano w różnych formatach – 5, 6, 15 i 30 sekund. Za scenariusz odpowiadają Mateusz Pszonka, Kamil Gajewski oraz sam Sokół. Produkcję zrealizowało studio Dynamo Film, a postprodukcję – Dynamo Post. Reżyserami spotów są Michał Więckowski i Mateusz Erdman.

STS – nie tylko bukmacherka

STS to największy legalny bukmacher w Polsce, oferujący nie tylko zakłady sportowe, ale także możliwość oglądania transmisji wydarzeń sportowych na żywo za pośrednictwem STS TV. Każdego miesiąca platforma udostępnia blisko 5000 transmisji, w tym z meczów piłki nożnej, siatkówki, tenisa, koszykówki i innych dyscyplin.

Marka od lat aktywnie wspiera polski sport. Sponsoring obejmuje zarówno reprezentację Polski, jak i kluby piłkarskie z Ekstraklasy i niższych lig. STS jest również organizatorem wyjątkowych inicjatyw, takich jak charytatywna akcja „Dorzuć misie”, w ramach której kibice przynoszą na stadiony maskotki przekazywane później potrzebującym. W ciągu 13 edycji akcji zebrano ponad 300 tys. maskotek, a STS przekazał na cele charytatywne ponad milion złotych.

W każdej chwili można w łatwy sposób przekonać się o tym, jak wygląda obecnie przygotowana przez STS oferta na jutro czy kolejne dni – wystarczy dostęp do internetu lub odwiedzenie jednego z punktów stacjonarnych tej marki.

5 / 5. Ocen: 2

Ogromna wiedza o koszykówce to tylko miły dodatek, jaki posiada ten potężny przeredaktor. W Probasket odpowiedzialny za wszystko, od banowania niedobrych userów po pisanie relacji prosto z USA!

Podobne newsy

1 of 66